Retourbeleid

Hebt u een beschadigd of verkeerd product ontvangen? We willen u graag zo snel mogelijk helpen. Richt uw klacht zo snel mogelijk naar de betrokken handelaar op de website.

U hebt recht op een bedenktermijn van 14 dagen.

 

Er zijn echter wel een aantal uitzonderingen op het retourrecht:

 

  • Geneesmiddelen voor menselijk gebruik kunnen niet teruggenomen worden, behalve in geval van gebrek.
  • Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben.
  • Artikelen die omwille van de hygiëne niet geruild kunnen worden en waarvan de verpakking is geopend zoals tandenborstels, scheer-, of epileerapparaten.
  • Verbruiksartikelen zoals voeding, dranken en cosmetica, waarvan de verpakking is geopend, kunnen niet worden teruggenomen.
  • Op maat gemaakte of gepersonaliseerde artikelen
  • Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken.
  • Producten die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere producten.

 

Neem zeker contact op met ons bij vragen of twijfels rond het terugzenden.

 

Hoe?

Als u de goederen terugstuurt, moet dit samen met alle geleverde toebehoren. De kosten van het terugzenden van de goederen zijn voor uw eigen rekening.

Van zodra de handelaar de goederen heeft teruggekregen zorgt hij of zij voor een snelle terugbetaling.

 

Klachten

Hebt u een klacht? Dan kan u ons steeds bereiken via het algemeen contactformulier of het formulier van de betrokken handelaar. We behandelen uw klacht dan zo snel mogelijk en doen al het nodige om tot een oplossing te komen.